Digitalni vystup

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:45:10 CET 2004

>Co takhle pouzit DSP (signalovy procesor, jednoduchy FFT na 3
>instrukce). Kdysi jsem si s tim trochu hral, a napadlo me napsat
>program kde by se menily akorat konstanty filtru. Pokud hrajete na
>diskotekach jde vetsinou stejne jen o vyladeni mistnosti. Pak by
>stacil pouze eval kit od Texasu, napsana kostra programu do ktere by
>nejake GUI nacpalo ty konstanty, prelozilo a po serialu nahralo.
>Mimochodem delal jsem s tim propust asi 40 radu.

No to je docela zajimave, takhle nejak bych si to predstavoval. Muzete mi napsat neco blizsiho, tj. co to od toho Texasu je a jestli se to u nas da sehnat? Ja jsem ted nasel nejaky DSP od Cirrus Logic, ale u nas to asi nikdo neprodava :-(
S pozdravem
		Libor Kavan, EZA-TV Vrchlabi
		Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi
Tel.,fax:+420 438 24117