AMARO

Stanislav Češka sceska0
Středa Březen 17 11:45:10 CET 2004

> Ale to je vcelku jedno, podstatna je prave ta podtrzena veta. Jednalo se o
> komercni zalezitost, tak proc nepozadat autora o prodej zdrojaku. Jasne,
> blbej vtip, vydelat na tom prece mam JA, proc neco kupovat, MEL bych to
> preci dostat ZADARA.
>
> No jsem pametnik, tak jsem peknejch par patku prezival v ere uvozene vizi
> jasne budoucnosti, pod heslem:
> " Kazdemu podle jeho potreb ". A jak to dopadlo ????

No to snad nemyslis vazne. Nech si v hlave probehnout nazev casopisu,
ktereho se tahle cela polemika tyka. Amaterske Radio.... ___AMATERSKE___
Radio !!!!!

Amater je antonymum od slova profesional. Profesional je clovek, ktery
vykonava urcitou cinnost za penize a tato cinnost se takto stava jeho
profesi. V tom pripade to znamena, ze amater je clovek, ktery se dane
problematice venuje jaksi bokem a za jinym ucelem nez vydelecnym. Tak uz to
na tom svete byva, ze alternativy se navzajem vylucuji :-))

Az bude PROFESIONALNI RADIO, budou vyse citovane vyroky na svem miste, ale
ja takovy casopis rozhodne kupovat nebudu. Bud muzes byt amatersky
konstrukter, nebo obchodnik. Nebo ani jedno...

Za timto ucelem doporucuji registrovat novy mailing list, zabyvajici se
vyzdvihovanim vyhod kapitalisticke spolecnosti a komercionalizace v
elektronice, abych se do nej nemusel subscribovat.

Regards, Stanislav Ceska

---
Office email (with pager notification): sceska@seznam.cz
Urgent email (pager, up to 135 chars): stanislav.ceska@sms.paegas.cz