AMARO

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:45:08 CET 2004

> Co takhle podnitit nejakou aktivitu na HW serveru ?? Je tam sice
> odkaznik na
> konstrukce, ale odkazu je malo, chtelo by to prepracovat (mirne)
> koncepci...

Diky, bezi to uz nekolik mesicu, na konci stranky je prosba o dalsi
odkazy a ja si nejak neuvedomuju, ze bych byl zaplaven dopisy. Mnozi
to ani necetli jelikoz se ptaji na veci ktere tam jsou. Beru i
pripominky o koncepci, ale pokud mozno konkretni. Veta "Je to blbe.",
nebo "Nic se tam neda najit, vylepsete to." mi nic nerekne. Email na
me je dole na strance, nebo email do redakce je skoro vsude.
Mimochodem, vite ze i tohle malo odkazu je spousta casu straveneho
on-line, procitanim navodu a konecne i psanim ceskeho popisku.

Dalsi vec je, ze tady nekdo napsal, ze vysla konstrukce pod jinym
jmenem a dokonce i vyhrala cosi. Mozna je to udavacstvi, ale co
takhle kontaktovat oba autory a zeptat se jich, nebo redakci toho
casopisu. Neni v silach jednoho cloveka pri soucasnem stavu
informacnich technologi stihat vse. Mozna se staci "noveho autorova"
zeptat jestli uz videl puvodni konstrukci a on si treba priste da
vetsi pozor, nebo prida neco noveho. Ono by totiz stacila povinnost
uvest pouzitou literaturu stejne jako ve vedeckem svete.

Ukradnete-li praci jednoho cloveka, je to plagiatorstvi, ukradnete-li
praci vice lidi, je to vyzkum.

Tomas

PS Neurazte se nikdo prosim, tak zle jsem to vlastne nemyslel.

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137