AMARO

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:45:08 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od: Tomas Kouba <kouba@fzu.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 10. února 1999 16:34
Předmět: RE: AMARO

>Dalsi vec je, ze tady nekdo napsal, ze vysla konstrukce pod jinym
>jmenem a dokonce i vyhrala cosi. Mozna je to udavacstvi, ale co
>takhle kontaktovat oba autory a zeptat se jich, nebo redakci toho
>casopisu. Neni v silach jednoho cloveka pri soucasnem stavu
>informacnich technologi stihat vse. Mozna se staci "noveho autorova"
>zeptat jestli uz videl puvodni konstrukci a on si treba priste da
>vetsi pozor, nebo prida neco noveho. Ono by totiz stacila povinnost
>uvest pouzitou literaturu stejne jako ve vedeckem svete.

> [...]

Nevim uz presne na kterem FTP servru jsem to nasel, ale bylo to asi 8-12
mesicu pred zverejnenim vysledku
konkurzu ARadia. Matne tusim ze to byl C.Cellar, ale ruku do ohne nedam.
Pripadnym zajemcum mohu
poslat stazene schema vcetne zdrojaku pro PICe. Nejvetsi sranda na tom je,
ze cesky 'autor' se ani nenamahal
udelat nejakou upravu (krome pocesteni).

Kosta

PS: ja chci takyyyyyyyyyyyyyy do vyzkumu