Oddeleni site

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:43:24 CET 2004

At 20:17 7.8.1999 +0200, Petr Simek wrote:

>Taky jsem to kdysi zkousel ... :-)

A s jakym uspechem ?

>No zvrhlost - asi se tim zbavite potizi s blesky, dale potizi s povolenim
>od MU protoze co oko nevidi to srdce neboli, ale vzniknou Vam potize jine.

>Za prve pozor na krysy (potkany) - ta mekka buzirka co je na koaxu nebo
>twistu by jim mohla chutnat - dobre dat to do nejake tvrdsi chranicky.

Vzhledem k tomu, ze je to takova ta klasicka velka betonova roura, taxe tam pry krysy nedrzi, no ale nejaka ochrana bude urcite na miste.

>Za druhe ty kanaly se obcas cisti nejakym drsnym strojem takze hrozi
>poskozeni nebo kdyz to cistici najdou tak to proste vytrhnou protoze to
>tam nema co delat.

Tady taky neni problem:mam kolegu na MU primo v oboru kanalu, takze podobne invaze budou predem hlasene ;-)

>Za treti - pokud to pouze polozite, muze se stat ze pri vetsim slejvaku
>kdyz kanalem tece hodne vody se uvolni i vselijajy bordel co tam napada
>ten se muze nachytat na ten kabel a pak diky proudu vody vznikne pomerne
>velky tah na ten kabel - muze se prervat sam od sebe - chtelo by to dat do
>chranicky a tu poctive po 2-3 metrech pridelat na hmozdinky.

S tim naprosto souhlasim. Nebyl by problem vzit priklepovou akuvrtacku a hmozdinky tam vyvrtat, ale to se naprosto nelibilo vyse zminenemu kolegovy, ze by se do roury vrtalo, takze budu jeste vymyslet neco jineho.

>Kazdopadne opravovat pripadnou zavadu na takovem kabelu bude lahudka,
>nicmene pokud se instalace provede profesionalne, pak hrozi nebezpeci
>pouze od nejakeho 'kanalisty' ktery tam nekdy vleze - zjisti ze tam vede
>kabel a at je to co je to, z principu to vytahne/vytrhne protoze to tam
>nema co delat ....

To je asi pravda, zatim se zacinam priklanet spis ke koaxu.

>Proleze ? - sakra to musi byt kanal ...

Normalni, po ctyrech se prolezt da bez problemu - osobne vyzkouseno :-), ale to jeste tenhle usek nebyl spusten.
BTW: Jeste musim vymyslet, kudy se z kanalu dostanu ven, ale nemel by to byt problem. Protoze predstava ethernetoveho kabelu vylezajiciho ze zachodove misy je znacne pikantni ;-)))
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan