Oddeleni site

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:43:24 CET 2004

At 20:33 7.8.1999 +0200, Petr Simek wrote:

>Nevzniknou potize s dalsimi zarizenimi pripojenymi k PC ? Muselo
>by asi vsechno co je k PC pripojeno byt napajeno pres to trafo
>a kazde stanoviste byt takto zabezpecene - neprakticke - navic
>ztracite vyhodu uzemnene plechove bedny PC - co kdyz Vam tam nekdo
>z jineho stanoviste pusti nejaky 'posun' a Vy se zrovna budete bedny
>drzet a zaroven stat na vodive podlaze ? :-))

No prave, taky bych se toho bal.

>Routovani Vas vyjde na stejno jak mezi koax-koax tak koax-twist . Pokud
>Vam jde jen o prevedeni media, tak si kupte HUB asi za 1500 ktery ma
>jeden koax a ctyri twist porty a tim to muzete spojit. Router neni nutny
>pro 4 PC ...

Aha, tak tohle jsem nevedel. Ale jeste fakt premyslim o mediu. Koax se mi libi vic, ale musel bych ho koupit, kdezto TP bych asi sehnal (temer) zadarmo. No uvidime ...
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan