regulace alternetoru

Zapadlo Petr PetrZ
Středa Březen 17 11:43:21 CET 2004

To sanozrejmne udelam, az budu mit dostatek casu si s tim pohrat, jenom mi
neda spat to, ze jsem mel jeden kus puvodni, ten jsem vymenil za fungl novy
a chyba je naprosto stejna. To mi nejde na rozum a ukazuje to spise nekam
jinam nez na regulator. V ruznych udrbovych priruckach jeste pisi neco v tom
smyslu, ze to muze delat i prorazena dioda v mustku. Ale logicky mi to smysl
nedava.
Zpravne signaly tam asi budou, kontrolka se chova tak jak ma, v nizkych
otackach  (pri startu) sviti, pak zhasne a pri tom se napeti zvedne na tech
16V.

Divne

Diky za tip

S pozdravem