Kulovy blesk

krupa@pcsalon.sk krupa
Středa Březen 17 11:43:21 CET 2004

Ospravedlnujem sa vsetkym ucastnikom konferencie za opakovanie mailu,
idem cez proxy server,  v poste som mal neodoslanu postu, co som si nevsimol, a
preto sa stalo, ze sa moj mail opakoval.
Obcas sa mi stava(ale iba v hw konferencii), ze posta je neviditelna, resp. je
citatelna iba cez Page source, preto prosim o radu, ako co spravne nastavit.
Castejsie pouzivam Netscape 4,6 (nastavene quoted printable MIME, HTML editor to
compose messages(ani s plain text editorom to nebolo lepsie),convert the messages
into plain text, ISO-8859-2).