zdroj proudu

Ludvik Hoffmann hoffmann
Středa Březen 17 11:43:20 CET 2004

> Doplnuju udaje  : vystup jedne polarity (kladne),
> zatez uzemnena, max napeti 24V, vystup prevodniku budou ctyri hodnoty - 25,50,75 a > 100mA, prevodnik je rizeny dvemi bity procesoru .

Takze by stacily tri zdroje proudu - jeden dava stale 25mA, druhy,
rizeny bitem 1 take 25mA a treti, rizeny bitem 2 50mA. Pokud nejsou
vysoke naroky na presnost tak by to slo udelat s par transitory (asi 6).

Nebo zdroj mesiho proudu/napeti rizeny temi dvema bity (405x nebo FET
tranzistory a odpory pripadene 8 bitovy D/A prevodnik - moznosti je
mnoho) a vykonova cast - zdroj proudu rizeny proudem/napetim - nic
sloziteho.

Mozna existuje obvod, ktery to vse umi najednou, ale ja ho neznam.

Ludvik Hoffmann