zdroj proudu

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:20 CET 2004

On Mon, 16 Aug 1999, Ludvik Hoffmann wrote:

> Objevily se tu nejake navrhy jak udelat rizeny zdroj proudu, ale tomu
> slovnimu jsem moc nerozumel a ten kresleny upravuji - puvodni by myslim
> nefungoval dobre.

Ja myslim ze by fungoval docela dobre - stabilita bude zaviset na
stabilite napeti 24V. Tranzistor je sam o sobe zdroj proudu - viz
H21e - a ta dioda mezi EB je teplotni kompenzace - je treba aby byla
blizko toho PnP tranzistoru a mela stejnou teplotu - jinak by to
fungovalo spis jako teplomer. V nize uvedenem zapojeni tam ta tepelna
kompenzace chybi. Doporucuji podivat se na zapojeni nektereho OZ kde
to byva pouzito na proudove napajeni vstupniho diferencialniho
zesilovace.

|                             petrsi@jcu.cz                              |