Jak funguje pajedlo u regulovanych pajek ?

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:17 CET 2004

Zdravim

pred casem jsem se shanel pro nahradnim pajedle - typ 300. Protoze asi
uz nic nesezenu , napadlo mne koupit si nahradni pajedlo pro nejakou
novejsi pajku - treba v kat GM nabizeji za 350,- "telo pajecky pro
N-08-352B" coz predpokladam je prave ono pajedlo.

U ERS400 byl topny clanek v pajedle vytvoren z dratu ktery krome toho
ze delal vykonovy topny odpor asi na 24V/30W , tak fungoval jako
termoclanek (nebo termistor) a kdyz se do pajedla nepoustel proud tak
se merilo jeho napeti ktere vyrabel ten termoclanek (nebo odpor ??) -
uz presne nevim.

Nemate poneti jak funguje treba to pajedlo co nabizi GM a zda by se
dalo pouzit jen jako pajedlo bez regulace - ciste odpor (zda neni
v rukojeti nejaka elektronika) pripadne zda funguje podobnym zpusobem
jako u ERS ( a jakym ?).

Davat 2-3 tisice za regulovanou pajku se mi moc nechce - pokud by bylo
mozne pouzit pajedlo za 350 a neco k nemu dobastlit tak to uz bych
mozna zkusil....

|                             petrsi@jcu.cz                              |