Detektor prechodu nulou.

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:17 CET 2004

On Thu, 19 Aug 1999, Vlado Slavkovsk? wrote:

Vas mail jsem si sice precetl, ale az kdyz jsem si primo prohledl mailbox
pres more :-)) Mohl by jste mi ho poslat jeste jednou primo na moji
adresu (petrsi@jcu.cz) pokud moznou stejnym zpusobem jako jste ho poislal
do konference ? V hlavicce totiz chybi radka ktera oznacuje oddelovac
MIME priloh (Vas mail sel jako mime - jednou text a jednou HTML) a muj
mailer to nedokaze zobrazit. Mne zajima, zda to odeslo spatne uz od
Vas nebo zda to nemrsi ten free listserv na kterem tahle konfera bezi.

Jinak k obsahu -  s tim optoclenem je to zajimave, ale ten puls bude asi
dost siroky (domnivam se) - ja jsem budil primo bazi NpN tranzitoru
(s H21e 600) a abych se dostal na co nejuzsi puls (co nejpresneji v nule)
tak jsem ho musel budit pres R 270 ohm a to se pri 12V Umax dost hralo.
Dostal jsem se nekam k 800uS sirce pulsu - ale to je dane zrejme tim
mustkem - ten prubeh za mustkem uz je sam o sobe takhle zmrseny - ma nulu
jako plosku asi 600-800uS. Ale je fakt ze se to necha osetrit programem.

|                             petrsi@jcu.cz                              |