HW Pouzivani nehomologovaneho modemu vs Telecom

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:44:38 CET 2004

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: Novosad@vos-kh.cz <Novosad@vos-kh.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 12. dubna 1999 11:52
P?edm?t: RE: HW Pouzivani nehomologovaneho modemu vs Telecom

>Po precteni teto odpovedi jsem nabyl dojmu, ze nehomologovane
>zarizeni muze "delat bordel" na ustredne, tj. ze se ustredna muze
>zblaznit a zapocitat mi vic impulsu?
>A jeste: jak muzou zjistit, ze mam nehomologovany modem, kdyz
>si podam reklamaci na hovory?
>Je mozne zpetne zjistit, jestli se prenasel hlas nebo data??
>
>Dik za odpovedi... fakticky v tom zatim nemam jasno...
> Karel.

Prosla mi rukama spousta homologovanych i nehomologovanych zarizeni, ale
jeste jsem se nepotkal s pripadem, ze
zarizeni "dela bordel" na ustredne a ta napocita vice impulzu. Jedinou
moznost vidim v navazani spojeni s jinym cislem,
nez ktere jsem chtel volat. Ale to tu snad nema cenu resit.
Jinak pokud se pripoji jakeko-li zarizeni na vystup homologovaneho pristroje
nema Telecom sanci. Tedy: pokud pripojite
nehomologovany modem na vystup telefonu (zaznamniku, faxu, jineho modemu)
urceny pro pripojeni dalsiho pristroje,
nejedna se o pripojeni k JTS, ale jiz k vasemu zarizeni. Toto neni muj
vyklad, ale vyklad pravnika od Telecomu.

Kosta
             Kosta
             P.O.Box 38
             Posta 41