problem s instalaci ovladace ATI RAGE II

Novosad@vos-kh.cz Novosad
Středa Březen 17 11:44:37 CET 2004

> Date:          Mon, 12 Apr 1999 13:46:20 +0200
> From:          "Jan Kolar" <jkolar@aaa.cz>
> To:            Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
> Subject:       Re: problem s instalaci ovladace ATI RAGE II

> Zkuste nejdrive odebrat graficky adapter ze systemu, potom nainstalovat
> standard VGA a potom teprve nainstalovat spravny driver.
>                                                                   J. Kolar

Jako Standartni VGA kartu ji (ATI RAGE II) zjistili Wirdowsi uz pri
instalaci (pri instalaci Windows). Potom jsem to delal prsne tak, jak
pises a nic... Zkousel jsem dokonce i jiny ovladace... a nic. Urcite
tam delam nejakou pitomost...
A ted me napada, nemaji karty ATI nejaky jiny postup pri instalaci,
nez je jinak bezne?
					Karel