problem s instalaci ovladace ATI RAGE II

Novosad@vos-kh.cz Novosad
Středa Březen 17 11:44:37 CET 2004

> Date:          Mon, 12 Apr 1999 13:45:29 +0200
> From:          plupinek@synthesia.cz
> To:            Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
> Subject:       Re: problem s instalaci ovladace ATI RAGE II

> U techto karet se casto zapomina na to, ze je potreba instalovat nejprve jako
> standardni VGA a potom preinstalovat jako ATI PC2TV, Wonder  nebo jiny typ. Je o
> tom i drobna zminka v manualu. Jinak pres www.autocont.cz lze ziskat odkazy na
> nove ovladace. Petr.

Takze jestli jsem to dobre pochopil, musim nejdrive kartu
nainstalovat jako standartni VGA a potom (aniz bych odebral
standartni VGA) instalovat (podle navodu, ktery je na ATI CD a ktery
se spusti s vlozenim CD) ovladac ATI opet standartnim zpusobem. Mam
pravdu, bude to fungovat? Jestli ANO, pak ma tenhle konference fakt
smysl. DIK.
    Karel.