Toroidni transformatory

Medusa medusa
Středa Březen 17 11:44:32 CET 2004

Ahoj,

No ja se taky cinil a leccos jsem nasel, tak jen pro informaci:

Asi nejlepsi z uvedenych (JK Eltra, PS Elektronic) vychazi (muj nazor) jako
vytez JK Eltra:

Pro pripadne zajemce uvadim addr:

JK-ELTRA s.r.o.
Hermanuv Mestec
tel.: 0445/696472  (nevim zda plati stale, jeste overim, je to dva roky
stary tel.)
www:       ?????     ( vi ho nekdo? me se to nepovedlo najit...)
mail:        ?????    ( nebudu se opakovat, ale totez jako predchozi radek)

Jejich trafa maj:

Proudovy, Tepelny pojistky a hlavne CSN!

Pokusim se zjistit dalsi veci - dudu jeste informovat, voni se traficka
hodej,
me se pulznich zdroju moc postavit nepovedlo (nebyly vzorce a ty co byly,
tak podle nich to nechodilo)
a kdyz uz nejakej chodil, tak s tak smutnou ucinosti (max. 50%), ze jsem se
vratil k normalnim lidskym
zdrojum... Nemate nahodou nekdo vypocty na Blokujici, Jednocinne,
Polopropustne a Dvojcinne
transformatory? Ja uz jsem vyhazel IRF840, ze by mi to dalo na nekolik obyc
traf a to nejvissi kvality. ;-))

S pozdravem
                            Medusa