pada mi to ?!

Erik Mikuš miki
Středa Březen 17 11:44:32 CET 2004

Ahoj vsichni !
mam takovy problem. Mam bigtower a v nem normal desku s TX chipsetem.
Problem je v tom, ze kdyz je nezakrytej, tzn. je videt do vnitr, funguje docela
dobre. Ale jakmile ho zakryju, zacne z niceho nic padat, nebo se dokonce
samovolne restartovat, coz mi vadi nejvic. Uprostred prace se sam restartuje.
Zkousel, jsem cictit kontakty u desek, dival jsem se na umisteni ve slotech, ale
nic z toho nezabiralo. Je mozne, aby nejak ten dekl ovlivnoval beh desky ??
jo abych predesel vsem normal jevum, chladic na proc. funguje a myslim, ze
spolehlive, otacky konst, je tichej atd. Dle meho je to hw problem, ale vubec uz
nevim cim by to mohlo byt. Mate nejakej napad ???

		Diky za kazdou radu.    Erik

  Miki
  Erik  Miku?  ( Mikus )
  Military Academy in Brno