generalni povoleni

Ing. Jan Dvorak, CSc. jan.dvorak
Středa Březen 17 11:44:26 CET 2004

Pred nekolika lety jsem videl na konferenci v Berline zarizeni, ktere vyvijela skupina nadsencu z Islandu.
Slo o dlouhodoby cislicovy zaznam fyziologickych funkci (EKG, EEG, dech atp.). Pro tento ucel pouzivali system s DSP
Analog Devices, AD sigma delta prevodniky 24 bit pro kazdy kanal s cislivovymi filtry pro
potlaceni ruseni 50Hz. Zaznam se provadel na miniaturni hard disk jako je v notebook,
tehda o kapacite 170MB. Zpracovani se predpokladalo v nesprazenem provozu.
Pri zaznamu se pouzivalo predzpracovani a komprese dat. Cilem byl zaznam i v prubehu 24 hodin.
Samozrejmym pozadavkem byla nizka spotreba tak, aby to pracovalo nepretrzite.
Zda to dokoncili mi bohuzel neni znamo. Berte to jako namet na mozne reseni.

Ing. Jan Dvorak