DO & IR & Data

Jiri Engelthaler engelth4
Středa Březen 17 11:36:02 CET 2004

Cau lidi.

1. Kdyz uz se tu mluvi o IR, DO a prenosu dat, mel bych taky takovy
zajimavy problem. Uz delsi cas uvazuji o tom, ze bych nejak
(IR) spojil nejaky mikro (AT89C2051) s PC pres IR.
Slo by konktretne o to, ze bych napriklad pomoci PC ovladal ruzna
zarizeni v byte (svetla, rolety, ...). Takze problem spociva vlastne
v tom, prenest radove desitky byte malou rychlosti do mikra a zpet.
Predstavoval bych si to asi tak, ze by nekde v mistnosti (napr za
zavesem) vykukovala ledka a zarizeni v te mistnosti by s ni
komunikovali. Takze vysilace a prijimace na obou stranach by byly
vsesmerove a melo by to fungovat po mistnosti.
  Nejak to urcite pujde, protoze mam TV Tesla Orava 4 roky stary, na
dalkaci jsou 2 LED a i kdyz se skovam za kreslo, tak to prepina
programy. Bohuzel se mi zatim nepodarilo sehnat schema vstupni casti
zminovaneho TV.

2. Mam jeste jeden problem : Mam zasuvnou ISA (PCI) kartu do PC, na
ni je mikro (muzu si vybrat) a to sem tam nekam komunikuje (pomalu) a
potreboval bych ho ridit (cist prijata data, neco vyslat) a taky ho
umet z PC preprogramovat.

  Jestli mate nekdo nejake leky na moje problemy, tak se prosim
ozvete.

                            Zdravi
                                    Jirka Engy Engelthaler