Odpověď: Re: DO & IR & Data

zsara@con.ln.skoda.cz zsara
Středa Březen 17 11:36:02 CET 2004

>SFH 506-XX musi mit IR modulaci kmitoctem XX kHz (asi 36 - podle
 >typu), takze odhaduji, ze se da prenaset tak 10x az 20x mensi baudova
 >rychlost. M.j. mate s tim zkusenosti? Ja bych si to take rad postavil.

Ja sem s tim delal diplomku, i kdyz ten prijimac nebyl SFH.... ale TFMT
XXXX od Temicu, je to ale vlastne to samy. Maximalni prenosova rychlost je
tusim 2,4Kbit. Udelal jsem s tim halfduplexni komunikacni system
master-slave, maximalni dosah byl ve tme asi 35m, na primem slunci(prijimac
namirenej do slunce) asi 5m. Infra dioda by ale mela byt buzena nejakym
impulsnim obvodem, aby se dosahlo velkeho vysilaciho vykonu.

               Zdenek Colek Sara