VGA

Chaos - Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:35:55 CET 2004

Nevite nekdo jak VGA karta pri startu PC rozpozna typ pripojeneho monitoru
(mono/color). Asi v 50% mi PC nabehne cernobile. Jina kombinace monitor-VGA
karta funguje bez problemu. Potrebuji poradit nejakou HW upravu .

[]  VGA poznava o jaky se jedna monitor podle pinu 12. U mono monitoru
ma tento pin byt uzemen (na pin5), barevny monitory ho nechavaji nezapojenej.
Ty problemy o kterych pises delavaly nektery starsi Trident karty a slo to
resit i softwarove - existuje utilitka smonitor ktera se da do autoexecu.
Ma to 13k, tak me snad nezabiji kdyz to poslu. Treba se to bude hodit.

[]