PIC nbo ATMEL ?

Chaos - Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:35:55 CET 2004

>  Me celkem taky, ale uz delam s AT xx51 a mam na ne programator. Nevis jestli jde pouzit
> taky na AVR? Co jsem se tak zbezne koukal, tak jsou asi pinove kompatibilni, jak je to s programovacim
> algoritmem?

jak je to seriovym programovanim 89x51 netusim, ale  klasicklej elnecovej modulek k PREPROM-01
umi urcite oba typy (vyzkouseno).

Programator se da postavit do 500,- a vsechny podklady jsou na siti. Zakladni vyvojovy
prostredi, assembler a PGM soft je zdarma na siti.

>  Muzes mi napsat odkaz?

v aplikacnich poznamkach na www.atmel.com jako AN910.

BTW: zadal jsem jejich vyrobu jako malicky sondy v SMD a az to bude tak byc to tady chtel nabidnout.
tu cenu ohaduju kolem 500,-
Zkuste se pripadne predbezne ozvat kdo bude mit zajem.

bye zdvorak