FW: Potrebuju chladic a vetrak pro mobil.cz

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:36:18 CET 2004

On Mon, 23 Mar 1998, Martin Marusak wrote:

> Ptal jsem se, pry to byla firma SESO (Praha), jenze pry je jiz "mimo =
> provoz" :( .
> Jestli by to ale uchladilo pod 35 C, je otazka.
>
> Kazde dalsi "samo domo" vcetne chladice z Hutniku vyzaduje laborovani
> spojene asi hlavne s resenim upevneni nestandardniho chladice k =
> procesoru pri
> zajisteni dobreho kontaktu s nim.

To se mi uz podarilo, to neni zase takovy problem.

> Mozna by tedy stalo zato vyzkouset pouziti chladice k PentiuPro, ktery
> je vetsi a ma i vykonnejsi ventilator (s vetsim prumerem).

Jenze ten cyrix hreje prave v tom jednom miste (asi 2.5*2.5 cm) a tam se
to musi odchladit - my mame chladic 5x5 cm podstavec, ale kontakt s
cyrixem je mnohem mensi. Protoze je zakladna toho chladice tenka, nestaci
rozvadet teplo do vsech zeber a neuchladi to :-((((

> Vzhledem k problemum s upevnovanim by mozna stalo za uvahu i to, nechat
> puvodni chladic, odmontovat z nej vetracek a do pocitace namontovat v =
> blizkosti
> procesoru vetsi vetrak (jako do zdroje) s kuzelovitym vzduchovodem =
> miricim
> na chladic. Spolehlivost techto vetraku je vetsi a vzduchovy vykon =
> nesrovnatelny.

Zkouseli jsme - problem. ono totiz zuzenim prutokoveho otvoru se snizuje
tlak :-(((( a vubec to nefuci.

> Chobot by bylo mozne udelat napr. z prumysloveho alobalu, ktery se jeste =
> da=20
> tvarovat rucne ale jiz je celkem pevny a drzi tvar.
>
> Martin Marusak
>
> PS: co takhle vymenit Cyrixe?

No to se nam prave nechce, pro server uplne staci a intel je pod nasi
uroven ;-)

> ----------
> Od:	Vladimir Myslik[SMTP:xmyslik@Aldebaran.feld.cvut.cz]
> Odesl=E1no: 	23. b=F8ezna 1998 16:40
> Komu:	Martin Marusak
> P=F8edm=ECt: 	Re: FW: Potrebuju chladic a vetrak pro mobil.cz

> a =3D
> =3D
> se =3D
>
> To bych byl velice rad, ale musi to chladit poradne pod takovych 35 C na
> povrchu chladice, jinak se to uvnitr prehreje, je to Cyrix.

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/