opakovani zpravy

Jiri Zuska jz
Středa Březen 17 11:36:18 CET 2004

On Wed, 29 Apr 1998, Jan Rehak wrote:

>  Citac delam jako pomtech na Fyzice a ACCu budu ted behem weekendu testovat
> cca 20dvojic beznych tuzkovych akumulatoru....
>
> Mam vam zavolat ???
> --
> S pozdravem
>                                                    Jan Rehak
>
> Email : Rehak@mobil.cz
> WWW   : Http://HW.cz

  Diky za zpravu. Jak jsem napsal, mel bych pro vas neco k obema vecem, o
kterych pisete, bude nejlepsi, kdyz zavolate, radeji hned pripojim cislo
abyste ho nemusel hledat 2195 2354, pripadne 2364, jsem tu dnes asi do 15
hodin a potom az v pondeli.
 Ted jen strucne :
zkousel jsem pred casem obvod AD 606 (dostal jsem ho od pana Starmana), je
to logaritmicky detektor asi do 100 MHz a ma zabudovany limiter. Chodi jiz
od desitek mikrovoltu. Potrebovalo by to jen impedancni prevodnik. Mozna
by bylo pekne kombinovat ten citac s mericem urovne.
K testum ACCu - pan Lukavsky, jinak velmi agilni a skvely elektronik
hlavne v analogovych "plisnich" prave dostavel pripravek pro PC, na kterem
testuje soucasne 16 clanku, kazdy muze mit individualni rezim. Bohuzel je
jen na telefonu 5721 2870, linka 251.             Zdravi     J. Zuska.