Anonce IO v konferenci

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 11:36:11 CET 2004

Tony Malecky wrote:

> nevim jak vas, drahy Jane Rehaku, ale mne a spoustu dalsich zajima kde
> sehnat kterou soucastku
> Pokud by se kazdy ptal primo nejakeho Rystonu tak by se to do konference
> vubec nedostalo..

Prave proto, to je snad v poradku...

Vazeni, ja sice chapu vase nadseni pro konkretni soucastky a nijak je
neodsuzuji, jenom si myslim, ze vseho s mirou. Ruku na srdce, kolik z vas cte
vsechny konference, ktere ma prihlaseny. To je presne to,ceho bych rad
dosahnul, nechci nikoho zbytecne buzerovat, me to take nebavi, ja tu pouze CHCI
UDRZET a pripadne sehnat dalsi lidi, kteri neco opravdu delaji, jsou schopni
poskytnout jakes takes hodnotne know-how a vseobecne se v konferenci i u sebe
vyvarovavat problemu velmi casteho a sice spousta clanku s minimalni informacni
hodnotou a obdobne prispevky.
Na tento problem zaniklo FIDO a klesla uroven mnoha konferenci. Proto radeji
delam hlidaciho psa, nez abych konferenci moderoval primo jako to dela treba
Philips....

> Kdyz uz mluvime o Rystonu, neznam firmu ktera by mela vetsi narust ceny pri
> koupi 100 -10 -1 kus...
> (opacne se tomu take rika mnozstevni sleva)

:-))) to zalezi na tom, s kym mluvite, jake jmeno tam mate a jaky obrat jste
tam udelal...Pro me je dulezite, ze maji pripojeni na Internet, pruzne reaguji
a ve vsech ohledech jednaji narozdil od mnohych (treba i obcas levnejsich)
poctive a rikaji realne terminy...

> Tak nevim jestli si toho jeste nekdo vsiml, ale co ja pamatuju, je
> elektronika predevsim o soucastkach.
> Vzdycky platilo, ze postavit si clovek mohl jen to, na co mel soucastky. A
> naopak nemelo smysl chtit neco postavit, kdyz nemam hlavni komponent...
> S postupem doby se bohuzel temer nic nezmenilo. jen se na trhu objevila
> spousta firem dovazejici cela baleni soucastek... Pokudchce nekdo oponovat,
> zkuste nekde sehnat mene nez jedno baleni (tj cca 100 ks)
> filtru na 455khz pro prenos dat 9k6 tj alespon 30khz sirokej oznaceni
> napr.CFU455b.

Tak si zalozte firmu a vozte soucastky, :-)))) - to je slozite ja se tem firmam
nedivim, i kdyz chapu, ze pro vas, jako pro spotrebitele to je problem. Mam
vsak takovy dojem, zetreba v Holandsku,na tom nejsou o mnoho lepe...

> Jasan, specialni konferenci, tahle je moc ucpana, pri cetnosti cca 1 zprava
> za dva dny. Pokud zrovna Rehak nekoho nebuzeruje, pak je toho vice...

Ja vas nenutim tuhle konferenci cist, jenom se snazim drzet jakas takas
pravidla. Pokud se ukaze, ze jsem se mylil (coz je v tomto pripade dost mozne
podle dosavadnich reakci) rad uznam svoji chybu, ale opakuji vseho s
mirou.Cetnost zprav neni vse, alespon pro me je dulezita kvalita a nikoli
kvantita...

Dalsi podobne organizacni problemy bych prosil mailem, nase handrkovani a
zabo-mysi valky nikoho, kdo nema cas a musi pracovat, pravdepodobne naprosto
nezajimaji... (i kdyz se to dobre cte :-))))

> S pozdravem
> Tony Malecky OK1HMA

S pozdravem
                                                   Jan Rehak