Sit bez dratu

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 11:36:20 CET 2004

Jan SUSTR wrote:

>    Zdravim!
>
>  Podle me je sice hezke, ze se pouzije RS485, ale s tou dalkou ..... to se
> mi tedy moc nezda. Mozna tak s nejakou 'laserovkou' a to jeste s poradnou
> optikou. Proc se tedy drzet optickeho spojeni? Co zkusit neco v mikrovlnem
> pasmu. Neco jsme uz zkouseli a spise to selhalo na finacich nez na
> napadech. No a co jit treba jeste niz na 2m (dvoumetr), vlastnici licence
> (a hlavne radia) mohou jet pres packet radio, kde se jede v rychlostech
> kolem 2400bd, dokonce jsem videl i 9600bd coz uz je mene obvykle. No a
> [...]
Ta linka bude samozrejme laserova s optikou, ale bude to modulovane
pomoci IRCA, pripojene na RS 485, protoze tim pujde spojit nekolik siti
dohromady...

MikroWawe spojeni pripravujeme take, ale horizont dodelani je tak
minimalne pul roku, zatimco to infra bude do dvou mesicu....

                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@mobil.cz
Home  : Http://cs.felk.cvut.cz/~rehakj/
FSg   : Http://fsg.mobil.cz