Proc tak zhurta ... aneb inzerce ve FSg news

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 11:36:19 CET 2004

=?ISO-8859-2?Q?Walter_M=FCller?= wrote:

> Sorry, zrejme jsem byl uveden v omyl informacemi, ktere jsem nalezl na Vasem serveru ..http://fsg.mobil.cz/newsy.htm
> Neni To inzerat, jestli chcete, dam Vam adresu, je to uplne jinde a ty lidi neznam ...
>
> Toto jsem si tam precetl:
> V diskuzích neplatí jinak striktní pravidla o naprosté nekomerčnosti příspěvků, takže klidně napište co jste kde koupili za kolik peněz atd.... Zároveň je povolena jakási forma inzerce při zachování podmínky, že nás nebudete zatěžovat plky o tom, jak jste
>
> Psal jste to Vy ??
Ano psal, ale bylo to mysleno striktne, na obor elektrotechnika.  Nikoli
prodej koncovych zarizeni. Pokud by se jednalo o cokoli atypickeho,
napr. merici pristroje, programatory atd.. bylo by to zcela na miste,
ale tohle je bezne komercni zbozi...

> Tak proc ty výhruzky ...
Uznavam, ze moje reakce byla ponekud bourliva, nicmene jsou lide, kteri
nektere veci nepochopi, dokud to neni podlozeno padnymi argumenty.
Zkuste to vzit z pohledu cloveka, ktery si pripoji FSg NEWs n svoji
firemni adresu, kam mu chodi 50 mailu denne. Ten je potom naprosto
unaven a neobsazne plky, jej znechuti natolik, ze si je zbytecne odpoji,
ackoli by mohl byt velkym prinosem ostatnim.

> Nebo uz to neplatí ??? omlouvam se, ale mozna mam 2 dny stare informace, jenom nechapu proc ty vzhruzky, dnes je asi nejaky nestastny den...
Uznavam, ze v informacich na WWW nejsou dostatecne vyznaceny mantinely a
svoji chybu napravim pri neblizsi prilezitosti....

>                 uz se stalo  -  jak jsem rekl, byl to error, ale opravte si rules, mozna si to precte vice lidi ...
Omlouvam, se pokud jsem vas urazil, ale za kazdou cenu chci udrzet
vysokou latku teto konference a razim heslo radeji zadne prispevky, nez
prazdne plkani mimo tema....

> PS: Koukam, ze mate taky spatny den, hned takové vyhruzky a do cele konference ? Odpoved posilam privatne, nebot si myslim, ze to ostatni nezajima a na serveru se to muze opravit.
OK, dekuji, odpoved posilam opet i do konference. Timto povazuji vec za
vyrizenou, text opravim a omlouvam se, pokud jsem vas prilis striktni
reakci urazil....

                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@mobil.cz
Home  : Http://cs.felk.cvut.cz/~rehakj/