Programator Eprom adt.

Rehakj Rehak
Středa Březen 17 11:36:19 CET 2004

Walter M?ller wrote:

> Nevite nekdo o nejakem slusnem programatoru Eprom (Flash) atd ...- =
> samozrejme pro PC.

Osobne se mi velmi osvedcil PREPROM 02Neni rychly a na spoustu veci potrebuje
obcas VELMI drahe moduly, ale jinak je to profesionalni vyrobek.
Nyni mam objednany ten LAB-48 tak jsem zvedav, a recenze bude nasledovat......

Jinak GM prodava jakysi bastl na velke ATMELy za 1200 Kc a za dalsich asi 600
se da dokoupit modul i pro EPROM, ale myslim si, ze to nestoji zato.....

> Mozna, ze jsem to na internetu prehlidl.

Hmmm. Elnec najdete na WWW.ELNEC.SK

> PS: Uvital bych informace o jinych podobne zamerenych konferencich (napr =
> HW pro PC, dom.pocitace, atd.. mozna to bude    zajimat vice lidi)

To by me take zajimalo, v ramci CVUT toho je, nebo zkuste WWW.FIDO.CZ, ale
posledni dobou se to vsechno co jsem znal, zvrhlo na plkani o melodickych
zvoncich.....

--

                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@mobil.cz