DCF

Michal Poupa michal
Středa Březen 17 11:36:08 CET 2004

Dobry den
odpovidam na  dotaz kolem prijiimace DCF. Take jsem stavel tento prijimac s
obvodem A244D,
byla to konstrukce podla amaterskeho radia (na adrese
http://www.hw.cz/docs/dcf/dcf.htm je i cislo
toho AR).

>mate nejake zkusenosti s prijimacem DCF s obvodem A244 ?
>Ja sem si ho postavil, ale nejak nefunguje, jak by podle me mel - kdyz se
>sluchatkama napichnu za detektor, tak tam sice slysim ten prerusovany
>signal, ale jenom chvilkama a jeste strasne ruseny, ttl vystup vypada
>stejne, poblikava ale strasne nepravidelne, pochybuju, ze by se z toho dal
>rozkodovat ten cas.

V teto konstrukci nebyl moc dobre vyresen filtr ktery musi byt velice uzky jen
nekolik Hz a
tim se da potlacit ruseni. Ja osobne jsem pouzil stary xtalovy filtr s
jednotky OMA50/DCF77
- vyrobek AV URE CR.

>Nemate nekdo tuseni, co by s tim mohlo byt, nebo nevite, jestli je prijem
>DCF zachytitelny v dobre kvalite na stredni Morave ?

Na Morave by mel byt signal DCF zachytitelny bez problemu viz.
http://www.hw.cz/docs/dcf/dcf.htm kde je take mapka.
Dosah se udava okolo 1500-2000 km.

             Michal Poupa

   http://hippo.feld.cvut.cz/michal/