DCF

Martin Gazo mgazo
Středa Březen 17 11:36:08 CET 2004

>mate nejake zkusenosti s prijimacem DCF s obvodem A244 ?
>Ja sem si ho postavil, ale nejak nefunguje, jak by podle me mel - kdyz se
>sluchatkama napichnu za detektor, tak tam sice slysim ten prerusovany
>signal, ale jenom chvilkama a jeste strasne ruseny, ttl vystup vypada
>stejne, poblikava ale strasne nepravidelne, pochybuju, ze by se z toho dal
>rozkodovat ten cas.

>Nemate nekdo tuseni, co by s tim mohlo byt, nebo nevite, jestli je prijem
>DCF zachytitelny v dobre kvalite na stredni Morave ?

Mam tento prijimac postaveny uz asi dva roky. Spociatku som mal problemy
s rozladovanim filtra, ale po vymene kondenzatorov za kvalitnejsie -
neviem
ktore, ale vsetky tie okolo MA1458 - sa to usadilo a teraz uz bezi bez
problemov. V Bratislave je signal pouzitelny.
Musi byt ale aj dobre naladeny vstupny obvod s antenou.
Treba dat pozor na zdroje rusenia - spolahlivo ho zarusi zapnuty
televizor
v blizkosti (15625Hz x 5 = 78125 Hz).
Inac ten vypis programu v AR je uplne zly. Nechce sa to niekomu prerobit
na nieco novsie (Atmel, PIC)?

Martin