DCF

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:36:07 CET 2004

Datum odesl=E1n=ED: 	Thu, 6 Aug 1998 17:26:32 +0200
Odpov=EC=EF kam:    	fsg-news@mobil.cz
Od:             	Zdenek Syrovatka <z.syrovatka@icl.cz>
Komu:           	Multiple recipients of list <fsg-news@mobil.cz>
V=ECc:            	Re: DCF
Po=B9tovn=ED prog.: 	Mozilla 4.04 [en] (Win95; I)

>  Presny cas (pry s presnosti na ps) se da ziskat i z Internetu, pokud je=
 ovsem
> PC pripojeno. Nevim presne jak se to nakonfiguruje, ale v praci to pouzi=
vame.

Take to pouzivam pod W95. Staci stahnout z Internetu prislusny
program, a spustit ho. Konfigurovat neni potreba. Po spusteni
program sam zacne komunikovat s time serverama, ktere ma ve
sve databazi, a jakmile se k nekteremu pripoji, nastavi podle neho
hodiny ve vasem pocitaci.
Jedine, co mi neni jasne u tohoto programu je, jak dokaze
zahrnout do te casove informace timeouty na ceste od time
serveru ke me.

Ales Filip   <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <Fido 2:423/87>
Copyright (c) 1998 Ales Filip