Vyroba DPS fotocestou

Landa Martin Martin.Landa@pvt.cz
Středa Červen 30 10:35:34 CEST 2004

Cely den myslim 24h (radeji vice). Jinak zkusil jsem to znova a svitil jsem z 30 cm 4 minuty (chtelo by to asi jeste drobek dele 5 - 6 min) a pak jsem dal desku do vanicky s destilovanou vodou a opatrne pridaval vyvojku az se zaclo neco dit a pak se dalo rici ze to bylo vporadku (az na muj peroxid co se zmenil ve vodu a komplikoval leptani).

ML