Nejakych 15ns by bodlo :).

MK info@mcu.cz
Úterý Červen 29 17:01:39 CEST 2004

> V dobe sestupne hrany /WR nemusi byt data jeste (pokud to tedy dobre chapu)
> bohuzel platna, tedy tohle by take rana na jistotu nebyla :(. Nakonec
> mrknete sami, treba do toho koukam blbe, to se mi take jako beznemu clenu
> lidskeho pokoleni stava, jde o PIC18C801.

Jen skromny dotaz, signal OSC1 nebo CLKOUT muzes pouzit ???
Pokud ano, tak v cem je problem ??
WR v L uvolni zapis do registru a nabezna hrana OSC1 (CLKOUT) tam ta PLATNA data zapise.

Jinak nechci byt valecny stvac, ale prohledavat 320 stranek stupidniho DS k zparchantelemu PICu
je fakt bomba. Coz takhle priste alespon dat odkaz na stranku s prubehy :-)))

S pozdravem
MK