RE: RE: RE: RE: Pec pro reflow z toastovače ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Červen 27 21:00:44 CEST 2004

Mimochodem,

někdy v půlce dubna, když jsme tady klábosili o HPIB, počítačích HP9000 atd. tak padla zmínka o tom, že bychom si mohli poklábosit u pivka.
Od 9.7. budu 14 dnů v Dolním Lánově na chalupě. Což takhle se sejít na to pivko ? A ty HP9000 bych taky rád omrknul, staré přístroje od HP miluju.

Když nastartuju elektroběžku (doufám, že mně v Pace nevypečou a skutečně jí tam budu mít připravenou až tam tudy budu projíždět), tak bych měl být ve Vrchlabí co by dup.

Zdraví PavelK