Presne mereni vzdalenosti

Marek Pavlů marekpavlu@mybox.cz
Úterý Červen 22 20:50:41 CEST 2004

Zdravim,

A jeje, nepochopeni na obou stranach :).

Ta velikost kmitoctu >340kHz by byla nutna v pripade, ze by vzdalenost
mezi deskou a senzorem byla v radu mm... Presnost mereni je dosti
zavisla na vlnove delce mericiho signalu...

To jsem Vas tedy nepochopil, Vam slo vlastne o to, aby diry v plosnaku
nebyly pricinou zkresleni merene vzdalenosti.

Ja myslel, ze tam bude tak mala vzdalenost mezi deskami a senzorem...

Druha vec je, ze je zcela pochopitelne, ze A4 na nekolik metru odrazi.
Vlnova delka zvuku na 40kHz je v radu mm, takze A4 je jako obrovska
prehrada pro lesni strouhu :).

S pozdravem,
	Marek Pavlu