Pojistka v boileru

Dee Jay mrdeejay@seznam.cz
Pondělí Červen 21 21:13:00 CEST 2004

Pojistka v boilerupresne  tak jen bych doplnil ,ze pokud uz vypadne tahla pojistka tak "je neco prohnileho" v boileru takze se mrknete na provozni termostat. Durazne doporucuji tuhle vec NEproklemovavat - radsi zkusit dat novou a pokud to nepomuze hledat dal zavadu. Uz sem videl nafouklý boiler z nehoz hodinu sycela para ale majitel rikal,ze to nekdo vyklemoval pry to doma taky nema :o(

DJ

  ----- Original Message -----
  From: Vladimír Volák
  To: [HWnews]
  Sent: Monday, June 21, 2004 4:46 PM
  Subject: Re: Pojistka v boileru

  Je to tepelna pojistka, bud vratna nebo nevratna, podle typu. Vratna je s bimetalem, to je asi vas pripad, kdyz staci sroubovat na nahozeni zpet, nevratna ma v sobe valecek z nizkotavne slitiny, ktery se opira pres tycku o mikrospinac, po prekroceni teploty se roztavi, tycka uvolni mikrospinac a musi se pak ten valecek vymenit.

  Vladimir