Pojistka v boileru

Vladimír Volák volak@stapro.cz
Pondělí Červen 21 16:46:57 CEST 2004

Pojistka v boileruJe to tepelna pojistka, bud vratna nebo nevratna, podle typu. Vratna je s bimetalem, to je asi vas pripad, kdyz staci sroubovat na nahozeni zpet, nevratna ma v sobe valecek z nizkotavne slitiny, ktery se opira pres tycku o mikrospinac, po prekroceni teploty se roztavi, tycka uvolni mikrospinac a musi se pak ten valecek vymenit.

Vladimir
  ----- Original Message -----
  From: Saman
  To: [HWnews]
  Sent: Monday, June 21, 2004 4:06 PM
  Subject: Pojistka v boileru

  Zdravim,
  nesetkal jste nekdo s problemem, ze nejak sam vypina boiler ? Mame se to
  doma posledni dobou stane casto, ted i kdyz jsem byl nahodou na
  navsteve. Rika z opravar tam neco udela sroubovakem a za chvilku to je
  ok. Kdyz jsem zkoumal ten el. "rozvod", tak jediny co me prislo zajimavy
  a ze s tim je mozno neco delat, byla mala cerna krabicka, se ctyrma
  vyvodama a nejakou tyckou co vedla dovnitr boileru. Na schematu to je
  oznaceny jako dvojitej vypinac a vypina to privod elektriky do boileru,
  asi nejaka tepelna pojistka. Jde mi o to, jak to zpet uvest do chodu,
  zkousel jsem nejak tahat i tlacit na to tahlo, ale nic. Byl tam teda
  spatnej pristup, takze jsem ani nevyvijel moc sily.
  Dik
  -----
  Saman