detektor prutoku vody

pyjan pyjan@tiscali.cz
Čtvrtek Červen 17 21:25:44 CEST 2004

výkon čerpadla by měl být teoreticky takový, aby do stoupacího potrubí
dopravil jen tolik vody, kolik  je jí třeba pro vytápění stoupačky.
Přímá dodávka vody je zajištěna tlakem vodovodní sítě. Doporučuji
přesadit čerpadlo na vracečku cirkulace se stoupaček a výkon čerpadla
omezit třeba frekvenčním měničem na minimum (aby se voda vracela tak o
5stupňů studenější než do stoupačky vchází. V řadě případů natápění může
fungovat i při vypnutém čerpadle samotížně (pokud nejsou osazené zpětné
klapky). Záleží, jak jsou rozvody situovány.