zdroj - bylo USB disk

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Červen 17 18:53:25 CEST 2004

Ano delaly se 40MB, ten jsem mel a tusim dokonce i 20MB, ale to uz bych muse
googlovat. Ona i ta kapacita 40MB nebude presna, bylo to neco okolo. Tusim
44 MB ??? Snad ??? SCSI v nejake uvodni verzi cca 10 MB interni prenos ???
Tedy pokud to nemate pres prevodnik na paralelni verzi. Tam je mi to
zpomaleni a prirovnani k zipce jasne.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz