zdroj - bylo USB disk

"Saša K. Svobodová" svobodova.alex@seznam.cz
Čtvrtek Červen 17 18:33:49 CEST 2004

Zdravím,

	ano kapacita té mé je 150 MB vyráběli se i menší, 90 a snad i 50 ale to
nevím určitě. Přenosovou rychlost neznám, časem ji můžu změřit,ale je to
jako se ZIPkou, čím více souborů a adresářů tím horší.

Obrázek média jsem dala na

http://www.doupatko.adslink.cz/zajimavosti/bernule.jpg

ale pochybuji že se dají ještě koupit nové. Je to stará a dneska
překonaná technologie.

Jinak uvniř "diskety" jsou dvě fólie které se točí, něco jako dvě plotny
:) Ale neměla jsem to srdce jednu rozebrat. Je mi jich líto když funguji ...

					Saša K. Svobodová

      web:  http://www.doupatko.adslink.cz
      mail: svobodova.alex@seznam.cz
      ICQ:  260 344 186