Kvadro -- katalogove listy MC1312P, MC1314P, MC1315P ke stazeni

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pátek Červen 11 23:11:15 CEST 2004

> Ten zvuk velmi vylepsili uz jen tim, ze je vykompenzovali. Proste takovy
> predchudce toho co ma v sobe THX (a to je taky jeden z duvodu proc je
> THX tak skvely, tedy krome toho ze obsahuje navic neco na zpusob SRS
> (alias 3D zvuk, ale oni tomu rikaji kompenzace)).

Nejsem odbornik na moderni film, ale u maticove gramofonni
kvadrofonie je cilem neco jineho, nez v kine (teda alespon podle
toho, co nam povidal chlapek od zvuku a obrazu). Ale to je hlavne
jedno, jeste aby se tady rozvinula debata, ktera
(pseudo)kvadro/penta/megafonie je blba a ktera ne.

> co je na nem tak straslive zajimaveho co mi uniklo?

To neva, proste si chci porovnat vlastnosti ruznych pouzivanych
obvodu.

> Tech posouvacu faze mam nekde na pude pohromade snad vsechny co
> existovaly (ale nevim hned ted kde, musel bych chvilku premyslet
> a dlouho hledat :o) )

To ja taky. Samej klangumwandler nebo jaxe tomu...

> Me taky ta motorola vrtala dlouho hlavou, nebot je udelana "naruby" +
> maji dalsi odpory vevnitr (potvory ale, nikde nerekly jake).

No prave, o tohle mi slo.

Nicmene to AR B z r. 1976 je uzasny!

mp