Kvadro -- katalogove listy MC1312P, MC1314P, MC1315P ke stazeni

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Červen 11 22:57:11 CEST 2004

Marek Peca wrote:
> pribehu. Navic tam nepisou ni zbla o zpozdovacim clenu, takze ten

Zpozdovaci clen? Ja zadny nenasel, tedy pokud nemate na mysli zpozdovac
faze.

 > katalog pokladam za docela prinosny.

nejprinosnejsi je myslim ten obr. 14, kde pak kompenzuji ty fazove
posuny 8-)

Ten zvuk velmi vylepsili uz jen tim, ze je vykompenzovali. Proste takovy
predchudce toho co ma v sobe THX (a to je taky jeden z duvodu proc je
THX tak skvely, tedy krome toho ze obsahuje navic neco na zpusob SRS
(alias 3D zvuk, ale oni tomu rikaji kompenzace)).

> Tak tak. (Ja vim, ze si jej muzu udelat na tisic zpusobu sam, mne jde
> jen o to, jak _presne_ je udelan ten s tou Motorolou.)

co je na nem tak straslive zajimaveho co mi uniklo? Tech posouvacu faze
mam nekde na pude pohromade snad vsechny co existovaly (ale nevim hned
ted kde, musel bych chvilku premyslet a dlouho hledat :o) )

Me taky ta motorola vrtala dlouho hlavou, nebot je udelana "naruby" +
maji dalsi odpory vevnitr (potvory ale, nikde nerekly jake).

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list