PWM s proudovym omezenim

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Čtvrtek Červen 10 11:06:39 CEST 2004

No jo, ale jak jim zjevne (a u diody to zjevne skutecne byva) na desce neco
odejde, jsou za blbce ti montaznici. Pokud odejde neco nezjevne, pak jsem za
blbce ja (coz jsem vetsinou stejne :-)).
Bohuzel je to letita zkusenost, predevsim s Ceskymi drahami.
Ovsem DCregu se prodalo - odhadem - 200 kusu a pokud je nejaka opravnena
reklamace, vzdycky na cerny varistor. V ramci dobrych vztahu ho poslu zdarma
a pak uz je pokoj.
--
Rt