PWM s proudovym omezenim

Danhard danhard@volny.cz
Středa Červen 9 21:11:25 CEST 2004

No me pro zmenu unika, proc tam neni misto toho varistoru rekuperacni dioda,
pak by nebyl ani duvod, aby na kolektoru vznikl nejaky podkmit. Ale asi ta
stridavina na motoru krome zvyseni ztrat v zeleze jeste neco prinasi.
Take ridici brouk SG3525 je sice urcen na rizeni Fetu, ale spojeni vystupu
pres diody ho zase degraduje na uroven SG3524, nebo TL494.

Danhard