Re: Jak to u všech všudy HP/Agilent dělá ???

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Červen 8 20:14:17 CEST 2004

Ale to je v podstate to prime mereni faze, jak jsem uvedl prvni :o)
Jde o to co je lepe realizovatelne - spousteni a zastavovani nejake pily,
nebo presne ovzorkovani  prubehu, beziciho soubezne s referencnim
oscilatorem.

Danhard