Diktafon pres USB

Wek wek@evona.sk
Pondělí Červen 7 14:05:26 CEST 2004

> Jinak mi unika jedna drobnost - proc FAT32 ?????
Aby som mal sektor=cluster, odpadne nejake to preratavanie, a mam mensie
straty pri "zarovnani" do FAT.
Pri tomto by ma FAT16 obmedzil na cca 32MB, co sice nie je ziadna tragedia,
ale FAT32 nie je v skutocnosti O NIC komplikovanejsie nez FAT16, ak sa
matematika vselijakym tym zarovnavanim poobmedzuje na absolutne minimum.
Teda, dalo by sa este nastavit aj viac byte na sektor (az 4096), cim by sa
"kapacita" znasobila, ale to by som sa uz vazne obaval o zdravie nasich
operacnych systemov...

> A jeste jedna drobnost - zarovnat velikost - pekne ale trochu kratkozrace si
zadelavate
> na prusvih pri prehravani standardnimi prostredky na strane PC
Ale nie, citali ste to poriadne? Zarovnane velkosti su len pre zjednodusenie
struktury FATu. V dir entry uvediem predsa spravnu dlzku, to MUSI stacit.

<hnidopich>
> Mimochodem, nikde jsem myslim neuvazoval o CF, ale vzdy o "mediu" :-)
</hnidopich>
:-)

wek

PS. trocha flame do zacinajuceho tyzdna:
Ja sa cudujem, ze sa na otazku p.Svobodu:
>Nevite prosim o nejakych strankach, kde by to bylo popsano
>a zda existuje nejaky software, ktery by mi zobrazil strukturu disku,
>tj. co je zapsano v MBR, FAT atd., abych mohl vytvorit stejnou
>strukturu ve flash pameti.
sa este nevytasili linuxaci s narucou utilit typu "make-disk-image" a
"display-image-as-fat-structure", samozrejme, vsetko free a open source...
:-)