Smrt stabiliz. 7805

Petop petop@stonline.sk
Pondělí Červen 7 12:11:32 CEST 2004

Zdravim.
Ja som to vyriesil tak, ze som pozil klasicky tranzistorovy
stabilizator(seriovy stabilizator s BD238)
na cca5.2V.Tie som priviedol priamo na bateriu..teda na jej plosky
resp.len na plus.
Teda potencialy sa zachvilu vyrovnaju, bateria je stale nabita, prud do
nej netecie, a ked vysiela mobil
berie si stavu z bateria....Mobil je stale zapnuty, odpada softwerove
zapnutie cez nabijacie napatie...
Predpokladam ze robis mobil alarm...
Petop