Obecny dotaz k ADC/DAC

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Pondělí Červen 7 11:55:14 CEST 2004

Existuje nekde na Siti nejaky prehled dostupnych analogove-digitalnich a
digitalne-analogovych brouku a jejich parametru (pokud mozno vcetne
orientacnich cen)? Zajimaji mne zejmena "extremnejsi" typy (vysoke
rozliseni a/nebo velmi vysoka rychlost (hlavne ta rychlost)).

Duvod: Nedavno jsem debatoval s kolegy na tema pulsni radar s exotickymi
tvary pulsu. Jako mozna konstrukce nam vysla metoda kdy mame dva pametove
buffery (send/receive), a do bufferu send posleme digitalni podobu impulsu
ktery chceme vyslat. Pak ve vhodny okamzik posleme zarizeni trigger
impuls, ktery spusti sekvenci zapojeni vysilace - sekvencni prepsani
obsahu pameti do DAC, vysledkem se moduluje vysilac (ev. pokud jsou DAC a
pamet dostatecne rychle, vysila se signal primo). Po odeslani impulsu se
spusti vzorkovani signalu z prijimace, dokud se nenaplni prijimaci buffer.
Pak se obsah bufferu prenese do pocitace, kde se zpracuje "off-line".

Jde o realizovatelnou technologii? Jake jsou nejrychlejsi prevodniky
dostupne na trhu?

Jedna se mi o konkretni podklady o ktere by se daly oprit dalsi divoke
spekulace az se zase ozereme.