[Fwd: Fw: Demokracie v EU - SW patenty]

Bolek bolek-konf@eri.cz
Pondělí Červen 7 11:51:44 CEST 2004

Pote, co jsem dostal nalesujici dopis, mi doslo, ze ted mame jedinecnou
prilezitost udelat presen to, co je v jeho nadpisu - demokracie v EU. Za
tyden jsou volby. Piste svym poslancum a kandidatum do EP, preposlete
jim tento dopis nebo napiste svuj. Pro zjednoduseni prace uvadim jeste
seznamy kandidatu do EP ruznych stran:

http://eu.ods.cz/?r_id=61
http://www.cssd.cz/vismo/o_utvar.asp?id_org=422010&id_u=7183
http://www.unie.cz/data.asp?rec=cz&oddID=55&pododdeleni=55&odd=Na%9Ai
http://www.edemokrate.cz/index.php?sid=1023&cid=1279&msid=
http://www.kscm.cz/news_detail.asp?menu=1&necId2=520&necId=520&newId=1336

Poslance naseho parlamentu a kontakty na ne naleznete na
http://www.psp.cz/sqw/organy2.sqw?k=1

Konecne jsem narazil na clanek, ktery ctive a zaroven podrobne popisuje
deni okolo patentovatelnosti SW v EU [1].

Presto, clanek je pouze kvalitnim popisem nelichotiveho stavu veci.
Spolehat na 2/3 hlasu v Evr. parlamentu je asi anivni. Z odpovedi p.
Mlynare[2] "Návrhem se bude zabývat až nový EP (nejdříve v září 04), na
jehož vůli bude záležet, zda bude požadovat vrácení do prvního čtení,
nebo zda proběhne rovnou druhé čtení.", je mozne tusit, kdy by mohlo k
takovemu hlasovani v EP dojit. Do te doby je mozne dostat do povedomi,
ze se kolem patentu neco divneho deje, aby se nove zvoleni delegati v EP
zacali problematikou SW patentu zajimat drive nez bude pozde.

[1]http://patenty.modry.cz/data/dopisy/otevreny_dopis_ceskym_mediim.html
[2]http://www.root.cz/clanek/2212

:::: Microsoft Receives Patent For Double-Click :::::

United States Patent       6,727,830

Lui ,   et al.     April 27, 2004

Time based hardware button for application launch

http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO1&Sect2=HITOFF&d=PALL&p=1&u=/netahtml/srchnum.htm&r=1&f=G&l=50&s1=6,727,830.WKU.&OS=PN/6,727,830&RS=PN/6,727,830

<http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO1&Sect2=HITOFF&d=PALL&p=1&u=/netahtml/srchnum.htm&r=1&f=G&l=50&s1=6,727,830.WKU.&OS=PN/6,727,830&RS=PN/6,727,830>

Kamil

Ing. Boleslav Vrany

Consulting and development in software, electronics,
modern optics and mechanical engineering.

e-mail: bolek at bolekvrany dot cz
http://www.bolekvrany.cz
ICQ: 287 834 668
tel: (+420) 732 673 905