FFT

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Červen 4 14:30:31 CEST 2004

jbc> Zdravim.

jbc> Kdyz vezmu nasamplovany zvuk a udelam nad nim FFT, ziskam ve vysledku dve
jbc> pole, tedy alespon v te implementaci, co jsem nasel nekde na webu jako free
jbc> a krute ji opraskl :). Jedno pole je realnych a jedno imaginarnich cisel
jbc> (alespon tak to chapu). Co je imaginarni cislo sice vim, ale co v tech
jbc> vysledcich rika mi jasne neni :(. Mohl by mi prosim nekdo dat rychlou
jbc> nalejvarnu ohledne FFT, pokud mozno lopatou (po lopate, ne lopatou po
jbc> zadech) ? Zajimalo by mne konkretne, co mam z tech vysledku (poli) vynest do
jbc> grafu, abych mel pred sebou frekvencni analyzu, tedy ktere frekvence je
jbc> kolik.

jbc> Jestli jsem uplne mimo a dostanu od nekoho kopanec spravnym smerem byt i
jbc> dost tvrdy, budu take potesen :). Stale jsem si myslel, ze je mi to jasne,
jbc> ale bohuzel asi neni a priznavam, je to asi ostuda :(.

Uz jsem to taky pozapomnel, ale podle me to vyjadruje spis sinovou a
kosinovou slozku, takže z nich muzete spocitat amplitudu a fazi
prislusne harmonicke.

Tomas